• Laman web ini berkisar tentang perkongsian maklumat berkenaan vitamin semulajadi Shaklee. Segala penulisan di dalam laman web ini adalah perkongsian peribadi. Penulis tidak bertanggungjawab untuk sebarang penyalahgunaan maklumat yang terkandung di dalam laman web ini
  • Laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara
  • Secara umumnya, produk yang disebut di dalam laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Produk2 Shaklee tidak boleh dianggap sebagai pengganti kepada rawatan perubatan.
  • Adalah menjadi tanggungjawab setiap individu untuk mendapatkan konsultasi dari pakar perubatan yang bertauliah sekiranya mengalami sebarang jenis penyakit atau masalah kesihatan.



Monday, July 4, 2011

How do i start...

Setelah disahkan mengandung, saya telah memasang azam utk menyusukan anak yg bakal lahir dgn susu ibu sepenuhnya hingga umurnya 2 tahun. Banyak contoh di sekeliling saya yg saya jadikan inspirasi. Saya mula baca bahan bacaan berkaitan penyusuan susu ibu melalui internet. Susuibu.com adalah laman kegemaran saya utk mencari info.

Bunyinya mcm senang. Tetapi, bagi ibu2 yg bekerjaya mcm saya, ianya agak mencabar memandangkan saya akan mula bekerja 2 bulan selepas bersalin. Banyak perkara perlu difikirkan sebelum mula bekerja. Walaupun sibuk bekerja, saya perlu cari masa utk sesi pengepaman, supaya anak saya dpt dibekalkan dgn susu perahan semasa saya keluar bekerja.

Bermacam halangan sudah saya tempuhi bagi memberikan yg terbaik buat putera sulung saya. Di sini, saya akan coretkan serba sedikit pengalaman saya menyusukan putera saya.

Ibu2 di luar sana... TIADA YG MUSTAHIL... semua ibu2 boleh berikan susu ibu sepenuhnya kepada anak masing2....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...