• Laman web ini berkisar tentang perkongsian maklumat berkenaan vitamin semulajadi Shaklee. Segala penulisan di dalam laman web ini adalah perkongsian peribadi. Penulis tidak bertanggungjawab untuk sebarang penyalahgunaan maklumat yang terkandung di dalam laman web ini
  • Laman web ini tak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara
  • Secara umumnya, produk yang disebut di dalam laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Produk2 Shaklee tidak boleh dianggap sebagai pengganti kepada rawatan perubatan.
  • Adalah menjadi tanggungjawab setiap individu untuk mendapatkan konsultasi dari pakar perubatan yang bertauliah sekiranya mengalami sebarang jenis penyakit atau masalah kesihatan.



Thursday, June 14, 2012

Pakej Kulit Cantik Dengan SHAKLEE

Nak dapatkan kulit yang cantik, sudah tentulah ianya datang dari kesihatan dalaman kita. 
Saranan saya, amalkan Vita-C, Vita E Complex, B Complex dan Energizing Soy Protein, istimewa dari SHAKLEE
 
Vita C - Membantu mengekalkan kekenyalan kulit melalui penghasilan kolagen. Vita-C Shaklee sgt istimewa kerana ianya di lepaskan perlahan2 dlm badan kita.
 
B Complex - Membaiki peredaran darah, menstabilkan hormon (terutamanya utk yg mengalami masalah jerawat) serta meratakan warna kulit
Vita E Complex - Melambatkan proses penuaan (awet muda ler tuh....), mengurangkan kesan parut / jeragat serta mengawal penghasilan minyak di dalam liang kulit kita
Energizing Soy Protein - Protein sangat membantu dalam penghasilan sel kulit yang baru. Tahukah anda semua dalam masa 21 hari, sel2 kulit kita akan diperbaharui. Sudah tentunya perlukan protein yang cukup untuk proses pertukaran sel kulit. 

ANDA BERMINAT UNTUK MENGETAHUI TIPS2 LANJUT PENJAGAAN KULIT CARA SHAKLEE!!!!
Boleh hubungi saya melalui email kedaivitaminshikin@yahoo.com ataupun di talian 019-6546896 untuk keterangan lanjut serta konsultasi PERCUMA.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...